Friday, November 30, 2012

Coming Soon!!

Menghitung hari...




Allah, macam x percaya..tinggal lagi 3 hari sebelum projek ni bermula. Seriously, aku berdebar2 memikirkan segala kemungkinan. Dengan pelbagai masalah yang masih belum selesai. Allah, bantu hambaMu ini. Eh, lupa pula untuk bagitahu..aku jadi pengarah untuk projek ni. Opkos la risau. Taklifan ni pun secara x sengaja..namun aku harap biarlah amanah terlaksana dengan sebaiknya.

Banyak sebenarnya masa aku luangkan untuk uruskan projek ni. Pengorbanan? Jangankan pengarah, setiap ahli projek pun banyak berkorban. Aku bersyukur sangat2 bab dapat ahli yang komited macam dorang. InshaaAllah kalau ada masa..aku akan update pasal dorang dan pasal projek ni dengan lebih lanjut. Dalam buat gerak kerja ni aku jumpa kawan baru yang best untuk di 'mention'..hehehe. Lagi pun, sudah janji dengan tirah untuk buat satu entri yang sama tajuk, sama gambar tapi berbeza intipati. Nanti ya... :)

Ok lah, bye for now. Doakan aku dapat buat entri tu nanti (mesti lepas projek selesai..huhuhu). Sekarang, mahu tayang poster comel hasil karya salah seorang ahli biro publisiti. Sila puji. :p

Tadaaaaaaaaa!!!!!!!!!




p/s : doakan projek ni benar kerana Allah..semoga dipermudah. dan...sangat berharap awak boleh hadir.

No comments:

Post a Comment