Sunday, September 26, 2010

jatuh suka

Allahuakbar.. Lama sungguh aku tidak menulis dalam blog ni. Sibuk dengan raya dan study. Tapi sejak akhir2 ni aku semakin hanyut dengan pencarian semula jejaka2 idamanku. Jangan salah sangka, ahli kumpulan nasyid bah.. Antara yang paling aku minat, Hafiz Hamidun. Sekarang dia makin top. Banyak anugerah yang dia dapat. Aku ada dengar lagu2 terbarunya. Satu ja aku boleh sebut.. MASYA ALLAH! Aku betul2 teruja terutamanya lagu "For Allah". Insya Allah, aku mahu beli singlenya "Syukran" nanti. Kalau duit lebih, mahu juga beli another 2 cds lagi. Sekali dengan single terbaru Fitri Haris yang akan keluar tidak lama lagi. (Operasi menabung akan bermula..hehehe)

p/s: entah bila dapat face to face jumpa jejaka2 idamanku ni..huhu..

No comments:

Post a Comment