Sunday, October 3, 2010

Astagfirullahhalazim.. (baca dalam sebutan yang betul)

Maaf sebab jarang post new entry. Aku tidak sibuk (aku tidak punya kerajaan macam nabi Sulaiman..) cuma ada kerja lain yang lebih penting untuk didahulukan. Lagi pun aku terlalu asyik baca blog2 orang lain (rujuk senarai blog bermanfaat pada side bar) yang sudah pasti lebih best dan bermanfaat daripada blog aku yang merapu ja ni..hehe. Subahanallah! Aku rasa diri ni kecik sangat2 (walaupun memang aku ni kecik..huhu) bab bila bandingkan diri aku dengan orang yang boleh bagi pembaca blog dia dapat ilmu yang bermanfaat (insya Allah). Jadi aku pun istiqamah untuk perbaiki blog aku kepada blog yang ilmiah skit. Boleh juga berkongsi ilmu yang cetek ni. Semoga ada yang sudi komen post2 aku nanti agar dapat juga aku perbaiki diri..amin.

No comments:

Post a Comment