Wednesday, October 6, 2010

jihad fisabilillah

Sekarang bukan masa yang sesuai untuk aku menulis dalam blog ni memandangkan STPM tinggal beberapa hari lagi. Tapi hati yang gatal2 dan jari yang agak2 rajin ni mau juga menaip untuk hantar post yang terbaru. Actually, sudah 2 jam aku depan lappy ni buat satu entry tentang cinta tapi atas sebab2 yang tertentu (alasan belum siap) aku terpaksa menangguhkannya. Insya Allah lepas edit yang mana patut, aku akan post entry tu. Tiada yang istimewa, cuma cetusan2 idea yang datang lepas dengar2 lagu dan baca2 blog orang lain. CINTA. Satu perkataan yang memberi gambaran yang aneka bila saja kita menyebutnya. Hmm..tunggulah ya. Assobru minal iman.. (ceh! macamlah best sangat.) Salah satu sebab aku tangguh ialah kerana AKU AKAN JAWAB SOALAN BM KERTAS 2 PAGI NI! Walaupun cuti PMR tapi kena juga korban masa untuk study lebih skit..Tidak apa, menuntut ilmu kerana Allah kan salah satu jihad fisabilillah..

p/s: doakan aku jawab dengan berhikmah ya..amin.

2 comments: